Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Mια ημέρα με τη Marivee (a.k.a. Βασιλική Ρούσσου)




Όλα ξεκινούν από το βράδυ πριν κοιμήθουμε, όταν το όραμα ενός κολιέ, μιας τσάντας και πολλών άλλων δημιουργικών ιδεών ξεπροβάλλουν μπροστά μας. 


Η πρώτη κίνηση μετά το ξύπνημα το πρωί είναι με όρεξη να κατέβουμε στην αγορά της Αθήνας και να αναζητήσουμε τα υλικά που χρειάζονται για να γίνει πραγματικότητα η σκέψη μας. Η αγωνία, το ενδιαφέρον και η δίψα για δημιουργία είναι αυτά που μας κρατάνε σε εγρήγορση, ωστε να φιάχνουμε για τον κόσμο καθε φορά νέες, πρωτότυπες και ιδιαίτερες ιδέες  που θα τον κάνουν να ενθουσιαστεί!


Εγώ, η Βασιλική Ρούσσου και η μαμά και συνεργάτης μου Καίτη, δίνουμε καθημερινά τον καλύτερο μας εαυτό! Η συνεχής αναζήτηση για υλικά, υφές, πρωτες ύλες και σχεδίων ήταν ανέκαθεν ενα χαρακτηριστικό της μαμας, η οποία ενίοτε είχε μέσα της την τάση να μεταποιεί, να ραβει, να σκέφτεται, να πλέκει και να μου φιάχνει πάντα τόσο ιδιαίτερα πραγμάτα που εκαναν εντύπωση και κέρδιζαν τα καλύτερα σχόλια. Το ταλέντο της στη δημιουργία και στο ψάξιμο, με τα χρόνια πέρασε και σε εμένα και μετά απο παροτρύνσεις γνωστών και φίλων αποφασίσαμε οτι θέλουμε τις ιδιαίτερες ιδέες μας να τις μοιραστούμε με την αγορά και όλο τον κόσμο! Έτσι έγινε η εταιρεία μας, Μarivee και επιτέλους έχουμε τη χαρά να απευθυνόμαστε σε όλους  και να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας που τοσο είχαμε ανάγκη να υλοποιήσουμε!


 Κάθε δημιουργία μας περνάει και φιάχνεται απο τα χέρια μας και η χάρα μας για την αφοσίωση μας στον καθένα ξεχωριστά,είναι μεγάλη! Ο κόπος και η ανησυχία μας όμως ισορροπείται με χαμόγελο όταν νιώθουμε την στήριξη του κόσμου και της αγοράς!


Μια μέρα μου γεμάτη με υποχρεώσεις, ξεκίνα από το σπίτι μου στην Κηφισιά όπου ακόμα και η φύση  μου δίνει  όμορφες σκέψεις και όρεξη για ζωή και δουλειά! Βασικό αξεσουάρ μου για μια μέρα που ξέρω οτι απαιτεί περπάτημα και κουβάλημα, είναι το σακίδιο της καλοκαιρινής  μου συλλογής  που είναι άνετο, βολικό και χωράει μερικές απο τις αγορές μου, συνδυασμένο με άνετα ρούχα και ενα κολιέ Μarivee, που κατευθείαν θα δώσει το «κάτι» στην εμφάνιση μου.



Κατεβαίνοντας στο κέντρο  της Αθήνας, έρχεται η ώρα για ψάξιμο, εμπνεύσεις και αγορές στα μαγαζιά των  προμηθευτών μας..τα υλικά, τα χρώματα και οι υφές πολλές, ομώς σε περιόδους αναζήτησης για την επόμενη συλλογή, ένα κλίκ και μια σκέψη αρκούν για να ξεκινήσει η δημιουργία! 

Ο χρόνος που  περνάμε  εγώ και η μαμά αγοράζοντας τις πρώτες ύλες που χρειαζόμαστε για τις παραγγελίες των πελατών μας, μάς δίνει συγχρόνως την ευκαιρία να βλέπουμε και να αναζητάμε καθημερινά νέες ιδέες και υλικά! Η μέρα μας συνεχίζεται με αγορές χαντρών, μεταλλικών λεπτομεριών και υλικών για τα κοσμήματα μας αλλα και υφασμάτων ώστε να είμαστε έτοιμες να μεταφέρουμε τα υλικά μας στον συνεργάτη και ράφτη των τσαντών μας για να ξεκίνησει η  παραγωγή! Θα πέρασει αρκετή ώρα στο εργαστήριο του,οπού οι ανταλλαγές αποψεων, γνώσεων και ιδεών περνούν σε πρακτικό επίπεδο.

 
Οι ώρες  που περνάμε κάνοντας τις δουλειές μας με τη μαμά μου, είναι χρόνος τον οποίο εκμεταλλευόμαστε ωστε να περνάμε εποικοδομητικά μαζί, γι αυτό και παντα θα κλέψουμε μια ωρίτσα για ξεκούραση, καφέ και κουβέντα, είτε επαγγελματική, είτε οχι. Ενω όταν είμαι μόνη μου, ενας φυσικός χυμός θα με ξυπνήσει και θα μου δώσει ενέργεια για να συνεχίσω. Μας αρέσει να ανακαλύπτουμε μαζί νεα μέρη και μαγάζια στο όμορφο κέντρο της πόλης μας. Μετά το διάλλειμα μας, τα ψώνια και οι δουλείες θα συνεχιστούν και η μέρα μας θα  καταλήξει στο γραφείου του showroom10 στο Κολωνάκι οπού εκεί οι συνεργάτες μας θα μας ενημερώσουν και θα συζητήσουμε για τυχόν νεότερες εξελίξεις, παραγγελίες και διάφορα σχέτικα θέματα που μας απασχολούν. Το showroom10 είναι πλέον για μένα, ενα μέρος με δικούς μου ανθρώπους και καθήμερινα αυτό με γεμίζει μέσα απο τη συνεργασία μας. 



Γυρνώντας σπίτι, η δουλειά συνεχίζεται, ή μάλλον τώρα ξεκινάει, εφόσον φτάνει η ωρα που πρέπει να φιάξουμε τα χειροποίητα προϊόντα μας ωστέ να συνεχίστουν -στον σωστό χρόνο και πλαίσιο για τους πελάτες μας- οι παραδόσεις των παραγγελιών. Η κούραση είναι πολλή, όμως η χαρά της δημιουργίας και της δοτικότητας μας, την ξεπερνά καθημερινά και συνεχίζουμε δυνατότερες και ορεξάτες!



Η καθημερινότητα μου ήταν πάντα γεμάτη, και στην φοιτητική ζωη μου στην Πάτρα, αλλα και στην ζωή μου ως μοντέλο σε Ελλαδα και εξωτερικό. Όμως, η διαχείριση της προσωπικής μου επιχείρισης και η επαφή μου με πέλατες και κόσμο που συνεργάζομαι καθημερινά,έχει δώσει εναν άλλο ρυθμό και πάλμο που με κάνει να μην σταματάω ποτέ!



Κάθε συλλογή μας θέλουμε να δίνει ενα δίκο της στίγμα στον κόσμο και να εκφράζει τη δουλειά και το όραμά μας. Η συλλογή μας για το χειμώνα του 2015-16 αποπνέει όλη την σκέψη και αίσθηση που είχαμε για ποιότητα, προσιτή πολυτέλεια, υλικά ιδιαίτερα και μοναδικά, αλλα και την έμπνευση μας για να εξελίσσουμε το bohemianchic ύφος μας σε δημιουργίες μεγαλύτερης δυναμικής.


Η καλοκαιρινή μας αγαπημένη κουρελού και τα πολύχρωμα υφάσματα και τρέσσες, γίνονται δέρμα, Pony skin, βελούδο και χειμωνιάτικο μπροκάρ, χωρίς να χάνουν την ταυτότητα και το πνεύμα της αναπάντεχης και με αυτοπεποίθηση τάσης μας! Τα χειροποίητα κοσμήματα συνεχίζουν το ύφος της συλλογής μας προσθέτοντας στις βελούδινες λεπτομέριες και στα ιδίαίτερα charms, αλυσίδα και δερμάτινο κρόσσι που ηταν χαρακτηριστικό της καλοκαιρινής μας κολεξιόν, αλλά και μοναδικά bohemian βραχιόλια που θα αρέσουν πολυ.











COLLECTION FW 15/16 Marivee
Το Brand ΜARIVEE, το  φθινόπωρο  και  χειμώνα για το έτος 2015-16, εξελίσσει τη bohochic διάθεση και τάση του καλοκαιριού του 2015 σε μια συλλογή τσαντών και κοσμημάτων που θα χαρίσουν στον χειμώνα φινέτσα και χρώμα.

Οι συνδιασμοί του δέρματος  με το πολυτελές βελούδο φέρουν μια εκλεπτισμένη αντίθεση που κινεί το εδιαφέρον. Το πολυτελές, αντισυμβατικό και αυθεντικό ύφος διακρίνει τις καλοφιαγμένες τσάντες και δίνει μια νότα καινοτομίας.

 Η δυνατή ταυτότητα που χαρακτηρίζει τα MARIVEE αποτυπώνεται αυτή τη φορά, στα Pony-skin  χρωματιστά δέρματα, με ασημένιες φανταχτερές λεπτομέριες αλλά και στο ποϊοτικό βελούδο. 

Όλα αυτά εναρμονισμένα σε μια πιο glamour bohemian chic ματιά. Με μια ανώτερη δημιουργική προσέγγιση οι τσάντες marivee δίνουν ενα στύλ που εκφράζει μια νέα μορφή κομψότητας που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, περιστάσεις και προσωπικότητες. 

Με αυτοπεποίθηση και  φινέτσα χαρακτηρίζεται και η συλλογή κοσμημάτων για τον χειμωνα 15/16 , η οποία περικλύει  πολύτιμους λίθους, μετάξι, βελούδινες λεπτομέριες, δέρμα, μέταλλο, ποιοτικές αλυσίδες και  μοναδικά charms τα οποία καλούνται να απογειώσουν κάθε εμφάνιση. 

Ο  χειροποίητος  χαρακτήρας  και  οι όμορφες  λεπτομέριες  τους, εκφράζουν την αφoσίωση των δημιουργών στην κάθε γυναίκα ξεχωριστά! Αυτόν το χειμώνα τα marivee στοχεύουν στην ολοκλήρωση της εμφάνισης μίας γύναικας, η οποία εντυπωσιάζει και νιώθει όμορφα, άνετα και σίγουρη με τα αξεσουάρ της! 

Η Βασιλική Ρούσσου και η μητέρα της Καίτη δουλεύοντας όλα τα χειροποίητα προϊόντα τους στην Ελλάδα, υπόσχονται  μοναδικότητα και αφοσίωση!



Δείτε όλη την κολεξιόν της Marivee http://showroom10.com/marivee-handmade-bags 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου